Просмотр видео

YouTube

Просмотр:

AZBE HSK 165 AZBE HSK (8+INTERACTIVE PINS DIMPLE)

id=6491
Категория: Испытание замков (взлом, тестирование)
Метод тестирования: Взлом отмычками
Цилиндровый механизм. Производитель: AZBE. Артикул: HSK
Описание: HSK 165 AZBE HSK (8+INTERACTIVE PINS DIMPLE)
2 631 просмотров
Время взлома: 2 мин

Похожее видео:

Комментарии к видео на YouTube:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
julio garza julio garza 05.12.2017
hola que tal gracias por tus técnicas soy de México veracruz, CERRAJERÍA URANO. me han ayudado mucho, en hora buena eres bueno abriendo los cilindros DE ALTA SEGURIDAD. Mis respectos para ti. Excelente. De donde eres.
         Tallan Pick Tallan Pick 06.12.2017->Eso es un Tesa te5, es un cilindro que requiere un trato muy concreto. En mi video numero 131 doy consejos y trucos para abrirlo. Es una de mis cerraduras mas queridas, y dominarla te da paso a un nuevo nivel de ganzuado. Enhorabuena de nuevo ;o))
         Tallan Pick Tallan Pick 06.12.2017->Muchas gracias de nuevo, pero mas que cualidad lo que tengo es vicio ;o)) me gusta hacerlo, y lo que se hace con gusto no cuesta trabajo, asi que se invierten muchas horas sin esfuerzo.
No molestas en absoluto, para cualquier cosa que te pueda ayudar no dudes en preguntar. Enviame un mensaje privado.
         julio garza julio garza 05.12.2017->a, y la que abri fue el mismo modelo que manipulaste tesa modelo de llave r59
         julio garza julio garza 05.12.2017->Tallan Pick que bien Carlos mucho gusto, entonces no eres cerrajero. ijole mas mi admiracion porque no cualquiera tiene este Don de abrir cerraduras y menos los modelos que abres. ahy me doy cuenta que hay personas que tienen una cualidad en algunas cosas. como tu Carlos. bueno te dejo de molestar que tengas un excelente dia lleno de bendiciones.
         Tallan Pick Tallan Pick 05.12.2017->Hola de nuevo Julio, me llamo Carlos, saludos desde Espana ;o))
Me pierdo en temas de bumping y otros, yo solo hago esto como deporte. Admiro a los cerrajeros que son capaces de ganzuar con la cerradura en una puerta, yo he probado un par de veces y es mucho mas incomodo y dificil. Todos aprendemos algo todos los dias. Me alegra mucho haberte servido para mejorar en tu profesion, muchas gracias por comentarlo. Que Tesa abriste? Un tesa es un tesa, arreglado o no, nunca es facil. Enhorabuena.
Un saludo ;o))
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jose alberto patino quintero Jose alberto patino quintero 20.11.2017
Amigo, porque no desarmas un Clindro keso,buenas tardes.
         Tallan Pick Tallan Pick 22.11.2017->Muchas gracias Alberto, es un placer compartirlo con vosotros, un saludo ;o))
         Jose alberto patino quintero Jose alberto patino quintero 21.11.2017->Gracias amigo,me encanta tu wed Excelente ,gracias.
         Tallan Pick Tallan Pick 21.11.2017->Hola Jose, he hecho ganzuado y despiece de dos cilindros Keso, uno modelo 2000 (10 pernos)en mi video #158 y otro modelo 4000S OMEGA (14 pernos) en mi video #170.
Espero que te gusten, un saludo ;o))
Vetal Rotor pick Vetal Rotor pick 23.10.2017
Super!!!
         Tallan Pick Tallan Pick 23.10.2017->Thank you very much mate, your support is much appreciated ;o))
Daz Evers Daz Evers 22.10.2017
Fantastic good job on that tricky lock , great video
         Tallan Pick Tallan Pick 22.10.2017->Thank you very much daz, I?m glad you like it, your support is much appreciated ;o))
Cheers!
Noctis Motus Noctis Motus 22.10.2017
Skilled pick. Pleasure to watch, as always. :)
         Tallan Pick Tallan Pick 22.10.2017->Thank you very much Noctis, it?s always a pleassure to read you here my friend, your support is much appreciated ;o))
fromefun fromefun 22.10.2017
fabulous work!
         Tallan Pick Tallan Pick 22.10.2017->That?s great buddy, I want to see tools and picking vids, and of course, if I can help you anyway don?t hesitate to ask, it will a pleassure to give a helping hand ;o))
         fromefun fromefun 22.10.2017->Tallan Pick and your inspiration has made me have yet another go with my dimple picks
         Tallan Pick Tallan Pick 22.10.2017->Thanks Rik, you are very kind buddy, and thanks for watching and comment, your support is much appreciated ;o))
Bill Bacardi Bill Bacardi 22.10.2017
Amazing my friend you make it look so easy.
         Tallan Pick Tallan Pick 22.10.2017->Thank you very much Bill, thanks for your kind words and for your support buddy, it?s a pleassure to read you here ;o))
Cheers !
Frosty901 Frosty901 22.10.2017
Great picking buddy! ?
         Tallan Pick Tallan Pick 22.10.2017->Thanks buddy, I?m glad you like it , it?s a pleassure to share it with you mate, thanks for watching and comment ;o))
Potti314 Potti314 22.10.2017
Super nice picking as always. That is a very interesting lock - great please to watch you working on it. Thank you :-)
         Tallan Pick Tallan Pick 22.10.2017->Thank you very much Michael, my friend, I?m glad you like it ;o)) The locks with interactive pins are very interesting. Usually the interactive pin is the last in binding order, and if you play it before of the right time you will arruine the picking, so this forces you to be sure you have all set before you go for it, it's exciting ;o))
thanks for watching and comment buddy, much appreciated ;o))
Lock Noob Lock Noob 22.10.2017
I have never seen this lock before, awesome picking dude :-) I hope to send you some interesting dimples one day so you can show me how to pick them lol :-)
         Lock Noob Lock Noob 23.10.2017->Tallan Pick email sent via UKLS :-)
         Tallan Pick Tallan Pick 22.10.2017->That?s great my friend ;o))
No problem, no rush, we will talk about it by email and we do it ;o))
Cheers!
         Lock Noob Lock Noob 22.10.2017->Tallan Pick I'd certainly like to do a trade... I have a few things I'd like to send to you if they arrive this week :-)
         Tallan Pick Tallan Pick 22.10.2017->Thanks my friend, I?m glad you like it, AZBE is a Spanish manufacteur.
It will be a pleasure to try your dimple locks buddy ;o)) do you want to have this one? just PM ;o))
Thanks for watching and comment ;o))

0 Комментарии
Оставить комментарий
Только зарегистрированный пользователь имеет возможность добавить свой комментарий

Яндекс цитирования Яндекс.Метрика

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67