Просмотр видео

YouTube

Просмотр:

IFAM 214 VINTAGE PADLOCKS PICKING SERIES -IFAM 40mm OLD LOGO- ()

id=8022
Категория: Испытание замков (взлом, тестирование)
Метод тестирования: Взлом отмычками
Замок. Производитель: IFAM. Артикул:
Описание: 214 VINTAGE PADLOCKS PICKING SERIES -IFAM 40mm OLD LOGO- ()
347 просмотров
Время взлома: 3 мин

Похожее видео:

Комментарии к видео на YouTube:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lock Noob Lock Noob 16.03.2018
Quick and sweet :-) those are fun little locks to pick :-)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Potti314 Potti314 16.03.2018
It's a rare and very nice little padlock. It's really looking brand new - so shiny. Great picking buddy right out of the package. Thanks for sharing :-)
         Tallan Pick Tallan Pick 17.03.2018->Yeah, is an old shiny little padlock, very rare for the logo and the shackle protection, very very easy to pick, but very nice to show. Thank you very much for watching and comment Michael, my friend ;o))
Leon Leon's lockpad 15.03.2018
Nicely picked my friend ive never seen on like that?????????
         Tallan Pick Tallan Pick 15.03.2018->Thank you very much Leon, is a cool rare lock, I?m very happy to add it to my collection ;o))
Thanks for watching and comment buddy ;o))
fromefun fromefun 15.03.2018
What a lovely old lock... I have a similar lock in my collection and it is a joy to pick
         Tallan Pick Tallan Pick 15.03.2018->Yeah, it?s very cool, very easy to pick but a great addiction to the collection. Wow, I would like to see a picture of that padlock, if possible, I love seeing new padlocks ;o))
Thanks for watching and comment my friend, is much appreciated ;o))
adrian leon adrian leon 15.03.2018
bonito candado!! con ese mismo logo tengo alguno que otro, uno inoxidable de 50mm y como este mismo de el video, pero de 50 mm tambien. esos son los que te interesaban no? o exactamente como el que mostraste en el otro video? pronto me pondre en contacto y te los envío en cuanto lo sepamos exacto. UN SALUDO
         Tallan Pick Tallan Pick 16.03.2018->Perfecto! hablamos por wassap cuando quieras, un saludo ;o))
         adrian leon adrian leon 16.03.2018->Tallan Pick como lo hariamos? porque tengo el email que no puedo usarlo por ahora. creo que tengo tu numero de telefono de cuando hacemos los envios. si quieres por wassap mismo te mando fotos y lo vemos el sabado que estoy por casa. UN SALUDO
         Tallan Pick Tallan Pick 15.03.2018->Wow! otra vez me dejas sin palabras amigo mio, no te puedo decir que no, al menos a verlos, cuando quieras les echamos un vistazo companero, como siempre dando ejemplo de generosidad ;o))
Don Don'z Lockz 15.03.2018
Very cool shackle guard, very unusual and nice to see on a small lock. A nice easy pick for a pro like you.?????
         Tallan Pick Tallan Pick 15.03.2018->Yeah, is a rare feature in a basic padlock, and never watch other with that shape, so i?m very happy to have one to my collection ;o))
That is a very easy picking for anyone haha, only four pins, all regular, and flat biting, but I think it's worth doing the video just to show the padlock;o))
Thanks for watching and comment Don?z, is really appreciated ;o))
tonyholt90 tonyholt90 15.03.2018
That was an interesting lock ! Not seen that extra protection on the inside of a padlock before! I keep seeing them being used here in England but not got hold of one yet.<br />That was far to easy for you to pick LOL :)
         tonyholt90 tonyholt90 16.03.2018->Tallan Pick sounds good but hang on for now I will find something to trade you,
Looking forward to next video ;)
         Tallan Pick Tallan Pick 15.03.2018->yeah, is a cool lock, very rare even it?s a spanish manufacteur. This old logo is very hard to find, but the new logo ones are very very easy to find, they are every where here, if you want it I can find some for you ;o))
Joguro Pick Joguro Pick 14.03.2018
Hola amigo, felicitaciones por tus vídeos, te sigo desde Colombia. <br />Soy cerrajero y he aprendido mucho más del ganzuádo porque es mi manera favorita de abrir las cerraduras. Me parece curioso que tengas tanta habilidad con cerraduras difíciles pero que te gusten tanto los candados. :)
         Tallan Pick Tallan Pick 17.03.2018->Admiro a los profesionales que utilizais el ganzuado en vuestro trabajo, desde luego es mucho mas dificil ganzuar con el cilindro en una puerta, ademas de la presion de tener que conseguirlo y tener publico delante. Yo tendria que practicar mucho para poder hacerlo. Como bien dices la gente que no ganzua no puede comprender la tremenda sensacion cuando vences un cilindro. Muchas gracias de nuevo por tus comentarios y por compartir tu pasion. Un saludo ;o))
         Joguro Pick Joguro Pick 16.03.2018->Tallan Pick , Te comprendo a la perfeccion lo que expresas, para mi tambien es una adiccion querer abrir cada cilindro que veo, ya lo hago como parte de mi trabajo diario y es satisfactorio poder dejarle la cerradura intacta a los clientes, aunque te confieso que hacerlo en la puerta es mas complejo por la presion de que hay que lograrlo y mas con el cliente mirando. Cuando yo aprendi el ganzuado, me dormia con los cilindros en la mano y hasta me sonaba colocando los pernos. Nadie comprende nuestra felicidad de lograrlo. Ja,ja,ja,ja Este es mi whatsAap +573118932537
         Tallan Pick Tallan Pick 15.03.2018->Hola Joguro, muchas gracias por seguirme, me alegro mucho de que mis videos interesen incluso a profesionales como tu, vuestro apoyo me ayuda a seguir haciendolos ;o))
Bueno, como sabras, esto para mi es un hoby, y probablemente una adiccion, y esta pasion me hace disfrutar tanto de las aperturas y sistemas complejos, como de las aperturas y mecanismos mas sencillos. En particular los candados vintage, su patina, saber que hay una historia tras de ellos, y en general la sensacion de hacer saltar el muelle tras ganzuarlos, es algo que disfruto como el primer dia, no me canso ;o))
Gracias por seguirme y por comentar, un saludo desde Espana ;o))
Klein Herve Klein Herve 14.03.2018
Would just raking be an option? Seeing the profile maybe don&#39;t you think?
         Tallan Pick Tallan Pick 16.03.2018->All the commentaries are useful for me buddy, they encourage me to continue making videos ;o))
Thanks again ;o))
         Klein Herve Klein Herve 15.03.2018->Tallan Pick indeed. Just realised my comment was not useful. Lol.
         Tallan Pick Tallan Pick 15.03.2018->Hi Klein, yeah, of course, you are right, to raking this padlock it's child's play, only four pins, all regulars, flat biting, is very easy to open whatever system you use. I only practice the spp, very rarely and just out of curiosity I use raking, that's why I do not usually use it in my videos either. I admire raking masters like richardwales, great friend of mine, but I have never managed to master this technique. ;o))
Thanks for watching and comment buddy, is much appreciated ;o))
Daz Evers Daz Evers 14.03.2018
Very cool little lock, I really like the idea of the bit in between the shackle, I’ve never soon it before, very cool. Great video my friend
         Tallan Pick Tallan Pick 15.03.2018->Yeah! thanks Daz my friend, is a rare design, I?ve never seen other like this one before neither, is very easy to pick but I think it's worth doing the video just to show the padlock. Thanks for watching and comment buddy ;o))

0 Комментарии
Оставить комментарий
Только зарегистрированный пользователь имеет возможность добавить свой комментарий

Яндекс цитирования Яндекс.Метрика

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68